środa, 31 marca 2010

Diddlina_97_89

Diddlina_97_89

 Chciałam zrobić coś wiosennego i zrobiłam. Jasna dziewczęca fryzura + delikatny makijaż ( ; brak dodatków ; >


Boska sukienka! Nie mam pojęcia jakim cudem ją pominęłam ... Dodałabym do tego jeszcze kopertówkę, lecz nic nie znalazłam :(

niedziela, 28 marca 2010

Ala_LoveHorses

Ala_LoveHorses

Ciekawy pomysł na makijaż, szkoda, że nie masz pogrubiającego tuszu do rzęs. Muszę jednak przyznać, że bez tuszu się obeszło i makijaż wyszedł mi jaki chciałam ; ] 

Strój ładny, niebieski i delikatny, ale czegoś mi brakuje. W mojej wersji również zostałam przy niebieskim, ale strój jest codzienny.

niki0605

 niki0605

 Mało osób decyduje się na brązy, jestem pełna podziwu ; 3 Użyłam praktycznie to samo, gdyż niebieski mi nie pasował ; ]


Strój mi się nie spodobał, nie w moim guście. Moja wersja jest szaro-czarna. Spokojna.

_Krysztal_



Postawiłam na widoczne i jasne kolory, uwielbiam tą spinkę! Jasna skóra i włosy nie zlewają się przez makijaż, który jest w ładnych kolorach.


W porównaniu do makijażu tu postawiłam na coś cięższego i masywnego - uwielbiam tą kurtkę ( ;

piątek, 26 marca 2010

_Florencja_

Wracam po mojej tygodniowej nieobecności - chyba już tak zostanie, że metamorfozy będę wykonywać tylko w weekendy. W tygodniu mam bardzo dużo zajęć a teraz trzeba się wziąć konkretnie za naukę ; )





Śliczna dollka i nieziemski makijaż ( ; Zrobiłam coś lżejszego na powieki, teraz patrzę, że do mojej wersji brwi musiałyby być niżej ; d No ale uwielbiam takie połączenia kolorów ^^ Szminka w kolorze skóry standardowo ( ;



Ubiór, mój i Twój jest typowo miejski. Moja wersja jest bardziej elegancka. No ale ogólnie uwielbiam tą torebkę < 3

piątek, 19 marca 2010

Miss.Kadzia.



Lalka mi się nie podoba. Kompletnie nie w moim guście. Twoja fryzura (?) jest dziwna. Masz nierówny makijaż. Ja postawiłam na coś delikatnego, oczy lekko pomalowane w trzech kolorach, rozpuszczona, dziewczęca fryzura.

.
Mogę się założyć, że chciałaś wyglądać niczym prosto z wystawy. Jak dla mnie to się nie udało. Ciuchy są ładne, ale razem wyglądają dziwnie. Rażący róż i czerwień ? Nieudane połączenie. Ja postawiłam na coś miejskiego, niby elegancka ale z odrobiną luzu.

Natoosia



Masz ładną dollkę. W mojej wersji postawiłam na widoczny makijaż. Zdecydowałam się również na fryzurę z grzywką, ponieważ masz bardzo wysoko brwi. Na Twoim miejscu bym je zniżyła.


Moja rada - nigdy nie łącz dziurawych spodni razem ze wzorzystymi rajstopami i eleganckimi butami. Nie wygląda to ciekawie. Moja wersja jest delikatna i dziewczęca - sweterek, baleriny.

piątek, 12 marca 2010

Dola-



Dollka mi się podoba (; Ja zrobiłam jej dziewczęcą wersję.



Ubiór również mi się podoba, ale trochę nie pasują mi buty i torebka - kwestia gustu. Ja postawiłam na elegancję (jak to często u mnie bywa)


*Dollka jest inna ponieważ robiłam metamorfozy w różnym czasie i Dola zdążyła ją zmienić.

Agati13


Dollka nie wpadła do mojego serca. Nie podoba mi się połączenie białych włosów i morelowej cery. Masz kosmetyki a w ogóle ich nie używasz. Radziłabym obniżyć brwi.

Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ta sukienka ta spodniach! To nie jest tunika - sukienka ma elegancki wzór. W Twojej szafie jest dużo ubrań, które są ładne lecz do niczego nie pasują. Musisz zaopatrzyć się w podstawowe czarne jeansy z Bisou. Z nimi można wykombinować dużo ciekawych stylizacji.

czwartek, 11 marca 2010

kindzia-22



Mi to się `przed` podobało ; > Ja zrobiłam kolorowy makijaż, tylko kolor włosów mi teraz nie pasuje, ale trudno - poganiałaś mnie to masz xd


Ubiór mi już bardziej pasował, elegancko ale z pazurkiem ; >

wtorek, 9 marca 2010

alka2003


Dollka przecudna! Idealny makijaż. Nie wiedziałam co zrobić, wyszło prawie na to samo, tylko ja użyłam jeszcze niebieski i ciemniejszy puder ( ;



Strój mi się również podobał. Zostawiłam praktycznie w podobnym stylu - z użyciem kurtki. Różnicą są mniej masywne buty oraz torebka.

sobota, 6 marca 2010

aleksandra1444

 

Ładna doll, ale mogłaś zrezygnować z tak dużej ilości pudru bądź cieniu na oczach. Ja postawiłam na dziewczęcy fiolet ( ;

 

Stylizacja również ładna. Twoja jest codzienna, na luzie - moja ma odrobinę elegancji ( ;

PrincesLucky997

 

Dolka ładna, lecz jak dla mnie `za ciężko` na oczach, mimo tego podoba mi się. Ja zrobiłam łagodniejszy makijaż, ale podkreśliłam bardziej usta.


Ubiór mi się nie podobał, nie w moim stylu. Ja zrobiłam bardziej elegancką wersję z pazurkiem (skórzane legginsy)