piątek, 30 kwietnia 2010
czwartek, 29 kwietnia 2010
marti1046
wtorek, 27 kwietnia 2010
Kasiolina
Kasiolina

Przepraszam, że nie dodawałam metamorfoz ;]] Nie wiem co podkusiło ;D Zaczęłam czytać 2 raz "Księżyc w nowiu" i tak się wciągnęłam, że teraz jestem w połowie "Zaćmienia" Ale to już inna historia ;P Dollka cudowna xdd Ale makijaż niestaranny. Ja zrobiłam makijaż w wersji zimowej. No i dałabym niżej fryzurkę.

Ja postawiłam na czerń. Głównie takie metamorfozy mi wychodzą najlepiej ;P Nie wiem czemu xdd Przepraszam, za czcionke, ale nie chce się zmniejszyć :(

Przepraszam, że nie dodawałam metamorfoz ;]] Nie wiem co podkusiło ;D Zaczęłam czytać 2 raz "Księżyc w nowiu" i tak się wciągnęłam, że teraz jestem w połowie "Zaćmienia" Ale to już inna historia ;P Dollka cudowna xdd Ale makijaż niestaranny. Ja zrobiłam makijaż w wersji zimowej. No i dałabym niżej fryzurkę.

Ja postawiłam na czerń. Głównie takie metamorfozy mi wychodzą najlepiej ;P Nie wiem czemu xdd Przepraszam, za czcionke, ale nie chce się zmniejszyć :(
niedziela, 25 kwietnia 2010
KlAuDySiA1596
KlAuDySiA1596
i Twój makijaż oczu był bardzo , bardzo ładny .Za to puder nałożyłaś bardzo obficie i to cie postarzyło.
Ja zrobiłam ci bardzo delikatny makijaż za pomocą różowej i białej kredki.
Twój strój był całkiem niezły.Ja zrobiłam klasyczną i elegancką wersje.
sobota, 24 kwietnia 2010
Justynna
Justynna
To co mi wyszło średnio mi się podoba. Może dlatego, że masz mało kosmetyków. Cóż, mając takie małe pole do popisu z makijażem postanowiłam wymyślić coś do tych kolczyków. A tak na marginesie dollka całkiem ładna, ale ja bym radziła ci zmienić nosek ;]]

Tutaj natomiast było o niebo lepiej ;) Masz dużo ciuchów :D Ja zrobiłam stylizację lekką i dziewczęcą.
To co mi wyszło średnio mi się podoba. Może dlatego, że masz mało kosmetyków. Cóż, mając takie małe pole do popisu z makijażem postanowiłam wymyślić coś do tych kolczyków. A tak na marginesie dollka całkiem ładna, ale ja bym radziła ci zmienić nosek ;]]
Tutaj natomiast było o niebo lepiej ;) Masz dużo ciuchów :D Ja zrobiłam stylizację lekką i dziewczęcą.
mara96-1998
mara96-1998
Twój makijaż średnio mi się podobał.Nie równo go nałozyłaś.Ja zrobiłam twoją dollkę w delikatnej wersji używając fioletowego , błękitnego i białego cienia.Do tego kolczyki serca , pomadka i gotowe!
Widac po tobie , że lubisz muzykę , więc zrobiłam twoją doll w trochę rockowej wersji.
piątek, 23 kwietnia 2010
Diana_102
Diana_102

Dollka ładna, ale makijaż i dodatki bez ładu i składu. Ja zrobiłam make-up wiosenny i elegancki ;) Użyłam 4 kolorów: białego, błękitnego, zielonego i różowego.

Masz tyle pięknych ciuchów, a ubrana jesteś po prostu bez gustu. Czerwona bluzka i różowa torebka? Ja zrobiłam dziewczęcą stylizację. Błękitna sukienka, jasne kozaczki i mała torebeczka plus bransoletka.

Dollka ładna, ale makijaż i dodatki bez ładu i składu. Ja zrobiłam make-up wiosenny i elegancki ;) Użyłam 4 kolorów: białego, błękitnego, zielonego i różowego.

Masz tyle pięknych ciuchów, a ubrana jesteś po prostu bez gustu. Czerwona bluzka i różowa torebka? Ja zrobiłam dziewczęcą stylizację. Błękitna sukienka, jasne kozaczki i mała torebeczka plus bransoletka.
weronikamarkula
weronikamarkula
Twoja doll miała genialny makijaż!Aż szkoda mi było robić ci metamorfoze.Ja użyłam tradycyjne eyelinera pogrubiającego i wydłużającego tuszu do rzęs , a następnie pomarańczowej kredki i żółtego cienia do powiek.Usta pomalowałam ciemnobordową pomadką.Od razy wiedziałam że przydałaby się fryzura z dłuższą grzywką , a ta którą wybrałam nadawała się idealnie.Na koniec opaska i gotowe!
Ubrałam ci codzienny strój z odrobinką elegancji , którą wyraziłam różową marynarka i koralami.
paula277
paula277
Dollka piękna i świetny makijaż ;D Podobają mi się te kolory ;) Ja połączyłam zieleń z fioletem. Do tego krótka fryzurka z pazurkiem ;]

Przed było genialnie ;) Choć osobiście nie podoba mi się ta marynarka. Ja zrobiłam raczej codzienną stylizację, ale z pazurem. Świadczą o tym buty i legginsy ;]]
Dollka piękna i świetny makijaż ;D Podobają mi się te kolory ;) Ja połączyłam zieleń z fioletem. Do tego krótka fryzurka z pazurkiem ;]

Przed było genialnie ;) Choć osobiście nie podoba mi się ta marynarka. Ja zrobiłam raczej codzienną stylizację, ale z pazurem. Świadczą o tym buty i legginsy ;]]
czwartek, 22 kwietnia 2010
Avril441
Avril441
Miałaś ładny makijaż choć może zbyt poważny.W mojej wersji twoja dollka ma wiosenny makijaż.Użyłam oczywiście eyelinera i pogrubiającego tuszu , a później pokombinowałam z zielonymi kredkami.
Strój był ciekawy.Ja ubrałam ci sukienkę z kokardą do , której nie dodałam żadnych akcesorii , gdyż to kokarda ma tu przyciągać uwagę.Miałam małe pole do popisu , ponieważ miałaś kilka ubrań w pokojach , ale i tak wyszło całkiem nieźle.
środa, 21 kwietnia 2010
Pati.13
Pati13
Wcześniejszy makijaż dollki był średnio dobry.Raczej unikam ciężkich akcesorii jak te kolczyki pandy.
Zrobiłam ci delikatny , chłodny makijaż z małym dodatkiem jakim jest spinka.
Na początek użyłam eyelinera i pogrubiającego tuszu , a następnie błękitnego i białego cienia do powiek.
Twój strój był raczej w złym guście.Ja zrobiłam klasyczny , codzienny ubiór w kolorze beżu i bieli plus czarny akcent w postaci butów i paska.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)















