poniedziałek, 31 maja 2010

dooodusiaaa

dooodusiaaa



Jak ja dawno nie dodawałam metamorfoz ;p ale nie miałam do tego głowy xdd Nie bardzo mi się podoba to co wyszło ;/ nie miałam pomysłu... Radze ci zmienić nosek i oczy ;D


Tu już było lepiej ;p Szkoda, że masz tak mało butów :(

czwartek, 20 maja 2010

nati_avril11

nati_avril11

 

 Twoja doll nie wygląda korzystnie. Za dużo kolorów i niestaranny makijaż. Ja zrobiłam elegancką i stonowaną dollkę.



Ubiór dużo lepszy niż doll, ale to jeszcze nie jest to. Moja wersja jest codzienna i dziewczęca. 

 

Ps. koniecznie zdejmij tą różyczkę w medoll editor.

Karo128

Karo128

 

 Nie lubię tych oczu, strasznie mnie denerwują, więc ciężko mi było zrobić makijaż. Jeśli będziesz ss kup czarny pogrubiający tusz do rzęs, z brązowym i fioletowym ciężko coś zrobić.



Z ubiorem nie mogłam zaszaleć - kiedy otworzyłam szafę nic w niej nie było! Widocznie wszystkie rzeczy masz w schowku, a ja nie mam tam wstępu. Miałam bardzo mały wybór i nie jestem zadowolona z wykonanego ubioru.

anka-lol13

Witam! Przez bardzo długi czas nie robiłam metamorfoz ze względu na brak czasu, a z racji takiej, że nie poszłam dzisiaj do szkoły postanowiłam coś wykombinować ^^

anka-lol13


Twój wcześniejszy makijaż był ładny, jednak do takich kolorów bardziej pasują ciemniejsze włosy. Ja użyłam różowy, żółty oraz biały cień. Kąciki pomalowałam czarną kredką a usta podkreśliłam czerwoną szminką.



Świetny strój! Uwielbiam połączenia białego i czarnego. Moja wersja jest elegancka. Niestety nie mogłam dobrać żadnej torebki ani grubego paska : (

niedziela, 16 maja 2010

miss.andzielunia

miss.andzielunia
Miałaś mocny,wyrazisty makijaż.Ja zrobiłam delikatniejszy.

Bardzo podobal mi się twoj strój.Ja ubrałam twoją doll w turkusową sukienkę plus kurteczka i zgrabne buciki.

piątek, 7 maja 2010

Malwinaa_

Malwinaa_



Ładny makijaż ;)
Ja zrobiłam w wersji wiosennej ;) Na twoim miejscu dałabym niżej brwi i będzie idealnie ;)


Nie wiem, czy to miało tak być, ale... ;) Chodzi o ubiór przed ;) Ja zrobiłam, w sumie to nie wiem w jakim stylu :) Mam nadzieję, że się podoba ;)

czwartek, 6 maja 2010

Marietta12

Marietta12
Jedyne do czego mogę się przyczepic , to to , że masz trochę za wysoko oczy.
Ogólnie to makijaż ładny.Niestety masz trochę mało kosmetyków do oczu.
Zrobiłam ci dziewczęcy makijaż składający się z różu , błękitu i bieli.

Fajny strój.W mojej wersji też jest elegancko , ale kolorowo.

poniedziałek, 3 maja 2010

kredka9

kredka9


Masz mało kosmetyków :( Użyłam prawie wszystkiego co miałaś. Dollka całkiem ładna, ale błagam zmień jej nos!


Ubrań też mało :( Ale coś tam mi wyszło :)

niedziela, 2 maja 2010

Agatka_1998

Agatka_1998


Twój makijaż był prześliczny tak jak dollka ;) ale niestaranny. Ja zrobiłam trochę w kolorach nieba ;D Zrobiłam żółtym, błękitnym i niebieskim cieniem powieki. Do tego tusz biały eyeliner trochę pudru.




Skromnie. Muszę się przyznać, że przed robieniem metamorfozy oglądałam teledysk Miley Cyrus: Party In The USA i wyszło mi coś na podobieństwo Miley w tym właśnie teledysku. Przydałby się jeszcze jakiś pasek, ale miałaś tylko dwa.



edit: 
przepraszam, że się wtrącam, ale trzeba to zobaczyć.