piątek, 30 lipca 2010

zuzalot

zuzalot


Śliczna dollka ;) W mojej wersji użyłam 4 kolorów: białego, czarnego, i 2 fioletów. Najpierw nałożyłam biały, następnie na biały cień 2 fiolety. Potem tusz wydłużający i czarna kredka. Do tego inna fryzura i kolczyki.



Cudowny strój ;) W moim stylu ;p Gdy zobaczyłam tą kurtkę musiałam jej użyć. Jest boska! Ten wisiorek też jest super ;) Użyłam dużo niebieskich elementów.

poniedziałek, 26 lipca 2010

Pzychobilly_Pun

Pzychobilly_Pun


Podoba mi się Twoja dollka, jednak nie przekonał mnie kolczyk w nosie. Zrobiłam elegancką wersję.


Strasznie mi się podoba Twój ubiór, lubię takie. Ja miałam problemy ze swoją wersją, ale wykombinowałam coś z użyciem hb's :3 

~

UWAGA, GDY SKOŃCZYMY KOLEJKĘ PLANUJĘ WIELKIE ZMIANY, JEŚLI JESTEŚCIE CIEKAWI I CHCECIE BYĆ NA BIEŻĄCO DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW. NIC NA TYM NIE TRACISZ, A MY ZYSKUJEMY.

piątek, 23 lipca 2010

oli_m

oli_m


Ciężko mi było zrobić tą metamorfozę, gdyż nie masz zbyt wielu kosmetyków, wykorzystałam to, co było. 


Tutaj też nie miałam wielkiego pola do popisu. co prawda, masz sporo ciuchów, jednak mało co do siebie pasuje. Nie da się z nich zrobić nic oryginalnego. Zrobiłam coś klasycznego.
~

UWAGA, GDY SKOŃCZYMY KOLEJKĘ PLANUJĘ WIELKIE ZMIANY, JEŚLI JESTEŚCIE CIEKAWI I CHCECIE BYĆ NA BIEŻĄCO DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW. NIC NA TYM NIE TRACISZ, A MY ZYSKUJEMY.

czwartek, 22 lipca 2010

Magdaaa007

Magdaaa007



Masz ładną dollkę, ale nie podobał mi się makijaż. Moja wersja jest kobieca i elegancka, zrobiłam dodatkowo delikatną jaskółkę koło oka.


Nie wiem, czemu te buty znajdują się na sukience. Nie podoba mi się to. Moja wersja jest typowo dziewczęca. Gdyby dollka miała moją wersję, to zrezygnowałabym z kurtki, jednak teraz ramiona wydawały mi się zbyt puste.

~

UWAGA, GDY SKOŃCZYMY KOLEJKĘ PLANUJĘ WIELKIE ZMIANY, JEŚLI JESTEŚCIE CIEKAWI I CHCECIE BYĆ NA BIEŻĄCO DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW. NIC NA TYM NIE TRACISZ, A MY ZYSKUJEMY.

niedziela, 18 lipca 2010

Niki1413

Niki1413


Podoba mi się styl dollki, jednak zmieniłabym kilka elementów. Nie mam doświadczenia ze stylizacją murzynek, miałam duży problem. Bardziej basowałaby mi bordowa szminka, lecz masz tylko taką a dollka ma naturalnie bardzo jasne usta.



Twój strój mi się bardzo podoba, miałam problem z moją wersją. Zdecydowałam się na coś lekkiego, typowo codzienne. Podoba mi się ta bluzka. Aby nie było nudno dodałam torbę z czerwonym akcentem.


~


UWAGA, GDY SKOŃCZYMY KOLEJKĘ PLANUJĘ WIELKIE ZMIANY, JEŚLI JESTEŚCIE CIEKAWI I CHCECIE BYĆ NA BIEŻĄCO DODAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW. NIC NA TYM NIE TRACISZ, A MY ZYSKUJEMY.

środa, 14 lipca 2010

asica1996

MAKIJARŻ:

przed:




















po:


nie lubię tych oczu, ale dla ciekawszego efektu pomalowałam tylko górne rzęsy.


















UBRANIE:

przed:




















po:

moja ulubiona kurtka ;]

wtorek, 13 lipca 2010

olka1090

olka1090


Masz całkiem ładną dollkę, ale oczy mi się nie podobają. Usta są za ciemne. Moja metamorfoza na elegancko. Kok i kryształowe kolczyki.



Torebka nie pasuje. Masz mało ubrań. Nie miałam pomysłów. Musisz kupić sobie jakieś jeansy. Najlepiej kilka par.

niedziela, 11 lipca 2010

lenni185

lenni185


Masz bardzo ładną dollkę ;D Ja bym zmieniła jej brwi, ale i tak jest piękna ;P Makijaż za mocny. Ja użyłam 2 cieni: błękitnego i seledynowego + granatową kredkę. Policzki też lekko pomalowałam. Dodałam jeszcze kolczyki i inną fryzurkę. Oczy dałam lekko do góry.



Coś mi tu nie pasuje. Masz całkiem dużo ciuchów, ale nie pasują do siebie. Moja stylizacja jest codzienna.

sobota, 10 lipca 2010

ANIUNIAD

MAKIJAŻ:

przed:




















Po:




















UBRANIE

Przed:




















Po:

piątek, 9 lipca 2010

DarkLola

DarkLola


Pierwsza metamorfoza po przemianie stardolla. W sprawie MeDollEditor jestem bardzo zadowolona - mamy możliwość zmiany koloru włosów, bez względu na posiadanie farb jak również możemy przesuwać elementy twarzy takie jak nos czy oczy! Strasznie mnie to cieszy, będziemy dążyć do jeszcze lepszych przemian ;3
Twoja doll wydaje się zdziwiona, ja oczywiście obniżyłam oczy i brwi oraz podwyższyłam nos i usta. Twoja doll wygląda teraz naturalniej, ograniczyłam się tylko do makijażu oczu.



Tu miałam większy problem, nie powiem, że masz mało ciuchów, ale większość do siebie nie pasuje. Brakuje mi podstawowych jeansów rurek, które musisz zakupić. Sam krzyż mi się nie podoba, ale moja stylizacja bez niego wydaje się pusta.

środa, 7 lipca 2010

milenka14624

milenka1424

Zacznę od początku. Masz ładną dollkę, ale jej twarz wydaje się taka podłużna. Powinnaś dać usta wyżej, a oczy i brwi troszeczkę niżej. A brwi powinny być w tym samym kolorze co włosy. Makijaż niestaranny, ale ładne kolorki ;) Mój makijaż w chłodnych barwach. Zostawiłam też tą fryzurkę i dodałam okularki.


Przed: Może być. Masz dużo ciuchów i powinnaś zrobić porządek w szafie ;) W mojej stylizacji dominuje czarny kolor. Kurteczka jest tylko szara.

niedziela, 4 lipca 2010

misq_vampirq

misq_vampirq


Przed: Jest ok, ale ta opaska mi nie pasuje. Ładna dollka. W moim makijażu postawiłam na żywe kolory. Zmieniłabym też kolor włosów na czarny.


Prze: Ok, ale ja bym zmieniła buty. W mojej stylizacji przydały by się jakieś kozaczki zamiast tych trampek i jakiś pasek, ale masz tylko jeden i on nie pasował.



MissyLucy1221

MissyLucy1221

 

 Bardzo podoba mi się Twoja dollka, jest naturalna. Zrezygnowałabym tylko albo z kwiatu albo z kolczyków. Moja wersja jest bardziej elegancka, podobają mi się świecące cienie do oczu ; )

Jeśli chodzi o strój, to aż tak bardzo do gustu mi nie przypadł. Jest zwyczajny. Moja wersja jest z pazurkiem, przypasowałam ją do wersji medoll - uwielbiam tą bluzkę!