wtorek, 30 listopada 2010

MissEw19

Nigdy nie łącz ciemnego zielonego z taką szminką. W mojej wersji zaszalałam z kolorami, niestety puder źle nałożyłam i takie są efekty.
Trochę wyszło jak do babci na imieniny. ;) Podoba mi się moja wersja, szczególnie ta torba retro.

sobota, 27 listopada 2010

lady.silvia

Twarz
Totalny kicz! Po co te sztuczne rzęsy? Kompletny brak pomysłu na makijaż. Szkoda że masz tylko 3 cienie. Więc wyszło coś takiego.

Ubiór
Chciałaś dobrze, ale coś ci nie wyszło. Mimo, że wszystko kolorystycznie pasuje, mnie przeszkadzają te 'lateksowe' buty i za mała torebka.
Ja natomiast przedłużyłam ci włosy. I bardzo mi się to podoba

piątek, 26 listopada 2010

sabrax

TwarzWyglądasz prawie jak Alice;p Mogłaś wybrać lepsze części twarzy. Ten nos jest jakiś dziwny.

Ubiór


Nawet mi się podoba. Gdyby nie te buty, byłoby super. Frędzle przy nich strasznie mi przeszkadzają.

anakina99

Twarz

Nie jest za dobrze. Prawie ci oczów nie widać. Po zdjęciu fryzury, ujrzałam okropny makijaż. Pamiętaj, nigdy nie maluj całych powiek cieniami. Jesteś ss więc mogłam sobie pozwolić na tą fryzurę. Oczy obniżyłam, a brwi podwyższyłam.

Ubiór

Oj. I tu również jest źle. Do czego pasują te dziwne brązowe buty. To że mają metkę, nie oznacza, że są piękne. Nie mogłam się zdecydować co założyć więc dodałam dwie metamorfozy.

XdudkowaX


Nie lubię tych ust w dzióbek. Trochę bawiłam się kolorami, ale i tak wyszło niezbyt dobrze, lepiej by było gdybyś kupiła pudry, najlepiej różowy lub biały :D


Wcześniejszy strój jest za ciężki. Podoba mi się moja wersja, jest lekka i dziewczęca. :D

wtorek, 23 listopada 2010

Kate_star95

Twarz
Z daleka wygląda OK, ale gdy przybliżymy doll, widać niedoskonałości.
Twoja lalka jest bardzo wyrazista. Ja zrobiłam z niej delikatną dziewczynę.
Pod kolor makijażu dołożyłam na włosy kwiat.

UbiórI tu bardzo mi się podoba. Wszystko jest tak jak należy :)


MisskaLola

Twarz
Nie jest źle. Twoja doll jest delikatna i dziewczęca.
Szczerze powiedziawszy, jestem zadowolona ze swojego dzieła:p Policzki musnęłam delikatnie różem, na usta troszkę błyszczyku. Oczy fioletowo-czarne.

Ubiór


Tutaj nic do siebie nie pasuje. W mojej stylizacji przeważa kolor czarny. Jedynie przełamuje to brązowa marynarka.

niedziela, 21 listopada 2010

Antolka95

Twarz
Te sztuczne rzęsy nie wyglądają za dobrze. A ten puder na policzkach jest za mocno nałożony. W mojej stylizacje jest delikatnie i dziewczęco.

Ubiór
Całkiem nieźle. Moją metamorfozę utrzymałam w brązie. Mam nadzieję , że się podoba:)


Garbi1227


Hmm. Ładna twarz, ale makijaż zrobiony najprościej jak się dało Do tego całe oczy obrysowane czarną kredką i różowy cień wyglądają banalnie. Czemu nie nałożyłaś żadnych pudrów? Położyłam cztery cienie ( granat - ciemny niebieski - jasny niebieski - limonkowy ) i puder różowy i taki pudrowy, sztuczne rzęsy.. Mi się podoba :)
Miało wyjść oryginalnie, ale wyszło kiczowato. Mimo że te legginsy mają metkę LE, nie podobają mi się, szczególnie gdy są źle użyte. Połączyłam taki komplet. ;)

piątek, 19 listopada 2010

justysia033

Twarz


Szkoda, że masz tylko jeden cień. Nie mogłam tu nic zrobić oprócz czarnej kredki, białej w kącikach i pogrubiającej maskary. Zmieniłam włosy na upięte i dodałam pięknego motylka. Medoll wygląda teraz bardzo delikatnie.

Twarz
Strój chciałam dopasować do metamorfozy twarzy. Szkoda, że nie było żadnych pasujących butów. Więc medoll zostawiłam bez butów. Pod białą spódniczkę włożyłam inną różową. Podoba mi się.

jernej

Pierwszy raz robię metamorfozę chłopakowi. I niestety mam małe pole do popisu

Twarz

Za dużo tu nie mogłam zmienić ;p Inna fryzurka i zarost. Pościągałam pieprzyki i kolczyk, którego nie nawidzę.

Ubiór
Czarne spodnie, fioletowa koszulka, czarne trampki i chusta pod szyją. Czego chcieć więcej?

środa, 17 listopada 2010

monia-cool

Twarz
Pierwsza zasada: nigdy nie obrysowuj całego oka czarną lub jakąkolwiek inną kredką. To wygląda okropnie! Masz kilka cieni, dlaczego ich nie wykorzystasz? Ja obrysowałam kredką tylko górną powiekę. Nałożyłam dwa cienie biały i niebieski, aby pasowały do ubioru. Radzę zmienić kolor ust, bardziej zbliżony do koloru skóry.


Ubiór


Tu nic do siebie nie pasuje. Dlaczego założyłaś samą tunikę bez legginsów? Mój strój tak szczerze powiedziawszy bardzo mi się pasuje. Spódniczka, pasek, biała bluzka i jeansowa kurteczka:)

Karo128


Zrobiłam Ci tylko metamorfozę twarzy bo masz zablokowaną szafę. Hmm. Wcześniejsza doll mi się nie podoba, moim zdaniem ten rudy nie pasuje do różowego makijażu, szczególnie brudne cienie. Zrobiłam trochę słodszą wersje :) Cień czarny - niebieski - biały w kącikach, czarna i biała kredka i puder. ;)

paulincia68

Witam :) Dzisiaj metamorfozie została poddana paulincia68

Twarz

Nic do niej nie mam , jedyne co mam do zarzucenia, to to , że w kąciku prawego oka jest mniej białego cienia niż na lewym. Tak to wszystko pięknie, ładnie :) Swój makijaż dostosowałam pod kolor stroju. Dodatkowo czarna maskara i kredka na górną część oka.

Ubiór

Szczerze powiedziawszy to podoba mi się rajstopy. Fajnie wykombinowałaś. Reszta stroju jest jak najbardziej w porządku:) Maasz trochę mało ciuchów, dlatego też było mi ciężko coś stworzyć. Nałożyłam na siebie dwe pary rajstop.

Jessica-98-


Moim zdaniem pod tymi rzęsami i grzywką ukryłaś piękno tej dollki :D Strasznie mi się podoba moja nowa wersja. Cienie ciemny fiolet+ciemny zielony i jasny zielony w kąciku, oczy podkreśliłam czarnym eyelinerem nie robiąc przy tym kresek, puder, szminka i już :D Dodałam kokardę w stylu Gagi. Super to wygląda :)
Zestaw taki nieciekawy. Nie powinno się łączyć sukienek wieczorowych z rzymiankami. Zrobiłam elegancką wersje. Połączenie tego swetra + pereł dało super efekt. Szkoda, że masz jedną parę porządnych pantofli.

wtorek, 16 listopada 2010

foczka11

Witam. Czuję się wyróżniona, gdyż zostałam zaproszona do tworzenia tego bloga :D
Jestem Karolina, a na stardollu miss_safe ;p

No to możemy teraz przejść do metamorfozy :D

~

Twarz

Twoja doll wygląda na smutną. Wszystko przez te okropne oczy i usta. Szminka aż razi. Masz pełno kosmetyków, dlaczego nie użyłaś żadnego cienia? Chciałam zmienić kolor oczu. Założyłam soczewki. Usta pociągnęłam szminką w kolorze skóry. Teraz doll jest promienna ;)

Ubiór


Nic do tego ubioru nie mam. Jedynie przeszkadza mi kapelusz. Masz szafę pełną ubrań, dlatego też nie mogłam się zdecydować co założyć xd Jednak postanowiłam założyć czarną bluzkę, do tego spódnica w modne kwiaty i czarny płaszczyk. Obowiązkowo czarne, kryjące rajstopy.

~

I to by było na tyle :) Podoba się?

Ines22055


Moim zdaniem moja wersja jest przeciwieństwem twojego i jest trochę kontrowersyjna. ;) Cienie pomarańcz - jasny zielony - ciemny zielony, mascara wydłużająca rzęsy, i pod oczy, biały cień. No i opaska z uszami. :D Można ją zamienić na coś innego, też będzie dobrze.

Trochę tu główkowałam. Zestaw raczej ciemny. Nie miałaś jednolitych ciemnych rajstop, więc założyłam te.

Wybrani. ;)

Postanowiłam że metamorfozy będzie ze mną robić miss_safe i Ślifka. Trochę mniej mi się podobały pozostałe prace. Vanilia, sprawdź maila. No, to zaczynamy.

niedziela, 14 listopada 2010

Osoby do robienia metamorfoz poszukiwane!

No. Nie będę się rozpisywać. Trzeba jakoś to porządnie ogarnąć. ;) Poszukuje jak najwięcej dziewczyn do robienia metamorfoz. Oczywiście, to nie będą pierwsze-lepsze, tylko takie, które znają się na rzeczy. No więc, wymagania:
- Posiadać mniej więcej około 1500 starpunktów lub więcej.
- Trzeba być obserwatorem bloga
- Musisz mieć schludną MeDoll, znać umiary, poprawnie łączyć części garderoby.
- Umiejętność posługiwania się tak zwanym Print Screenem. ;b Oczywiście, żeby schludnie sklejać w jednym obrazku MeDoll przed i po, napisać po której stronie MeDollka jest po metamorfozie, i zapisywać te obrazki w
PNG ( nie żadne jpeq i bmp bo to się odbija ja jakości fotki )

Próbną metamorfozę mojej dollki ( _pumcia_ ) wysyłacie na maila nastka9@poczta.onet.pl - czas nieograniczony. Oczywiście, jak mi się spodobają jakieś dwie pierwsze osoby to bierzemy się do roboty :D W mailu powinien być obrazek, nazwa dollki na StarDoll, gadu gadu. Myślę, że po reaktywacji w metamorfozach będą jakieś 2-3 komentarze dotyczące lalki, więc, w próbnej metamorfozie też proszę o wysłanie takiego komentarza od siebie.. chyba wiadomo o co chodzi :D Do szczęśliwców odezwę się na gg, i dam parę cennych wskazówek co do metamorfoz i takie tam :D

Aha, i co do obecnych dziewczyn.. oczywiście nie wyrzucam was, odezwijcie się na moje gg 13438085, mamy parę spraw do przegadania.
A co do nagłówka, to na razie jest taki jaki był w tym szablonie. Potem zrobię w photoshopie z nowymi oceniającymi ;)

sobota, 6 listopada 2010

izabela-bella

MAKIJAŻ:


Przed:




















Po:




















UBRANIE

Przed :




















Po:

Igula0411

MAKIJAŻ:

Przed:




















Brwi: koszmarne. bez obrazy.
Brak kosmetyków.


Po:




















Przed:





















Po:

olka-13

Przed:





















Po:



















Brak kosmetyków.



Ubranie:

Przed:



















Po :



















Tutaj zwyczajnie . :]