środa, 30 czerwca 2010

elcia98

elcia98


Za dużo nie mogłam zrobić ;/ Masz tylko 2 cienie do powiek !!! Musisz kupić jakieś kosmetyki kiedy będziesz SuperStar.


Tutaj też nic mi di głowy nie przychodziło ;/

poniedziałek, 28 czerwca 2010

Hate.x

MAKIJAŻ:

Przed:


Świetnie. Bardzo mi się podoba :>


















Po:

Próbowałam znaleźć dla Ciebie jakąś fryzurę, ale w tej było Ci najlepiej. :]

















UBRANIE:

Przed:

Jest ładnie.


















Po:


niedziela, 27 czerwca 2010

mandy1900

mandy1900


Przed: Mnie się nie podoba, ale dollka cudowna ;) Mój makijaż w niebieskich odcieniach + niebieskie kolczyki i krótka fryzurka.


Przed: Ładnie ;) Nie wiem czemu, ale wydaje się, że masz mało ubrań. Nie miałam dużo pomysłów. Wszystko oprócz torebki jest z Miss Sixty. Ta bluzka jest extra ;p




sobota, 26 czerwca 2010

Xelvany

MAKIJAŻ:

Przed:























Po:


Za wiele zrobić nie mogłam. Masz bardzo mało kosmetyków. Do Twojej twarzy bardzo pasowała mi ta fryzura. Cóż.. Jakoś nie jestem dość usatysfakcjonowana otrzymanym efektem.















UBRANIE:

Przed:

Podoba mi się.


















Po:

I tu miałam spory problem. Z ubrań z Twojej szafy nie mogłam wyciągnąć nic porządnego. Po wieelu próbach mi się udało. Postawiłam na jasne, wesołe, wiosenne kolory.

czwartek, 24 czerwca 2010

Princess_Ko...

To jest moja pierwsza notka na tym blogu. Mam nadzieję że będą Wam się podobały moje metamorfozy. Proszę o krytykę/pochwałę (?) w komentarzu.

MAKIJAŻ:

Przed:
Ojj, trochę namieszałaś. Po pierwsze za dużo tu tego wszystkiego. Nie pasują mi tu te kolczyki, mogłaś dać inne lub po prostu zostawić bez. Po drugie skoro już robisz czarne włosy, zzrób też czarne brwi, inaczej wygląda to nienaturalnie. po trzecie na przyszłość radzę Ci nie malować całych oczu czarną kredką. Po czwarte te pasemka na warkoczu jakoś tu nie pasują.












Po:

Długo zastanawiałam się jak przerobić Twoją MeDoll. Starałam się uzyskać coś schludnego i kobiecego. Chyba mi się udało. Nie lubię tej fryzury, ale na Tobie ślicznie wyglądała. Starałam się za bardzo nie akcentować oczu, aby wyszło delikatniej. Przeniosłam pieprzyk w inne miejsce. Całość dopełniłam moją ulubioną kwristo czerwoną szminką. Mam nadzieję, że się podoba ;)












UBRANIE:

Nie masz zupełnie nic w szafie więc metamorfozy ubraniowej nie będzie. ;P

EDIT:

Będzie, znalazłam ubrania xD

Przed:

Hmm... Kolorystycznie jest Ok. Na przyszłość radzę Ci nie łączyć ze sobą różnych wzorów (chodzi mi tu o tą torebkę i leginsy).

















Po:

środa, 23 czerwca 2010

RoseUrintly

RoseUrintly


Przed: Ładnie ;D Tylko te kolczyki w uchu... Ja zrobiłam letni makijaż; kolorowy. Do tego inna fryzurka i kokardka. Do mojego make-up'a przydałoby się zmienić brwi.

Przed: Jest cudnie! Bardzo mi się podoba ;d Moja stylizacja jest wiosenna, chociaż mamy lato ;p

niedziela, 20 czerwca 2010

Carina1997

Carina1997


Przed: Bardzo elegancko ;p Podoba mi się ;) Mój make-up jest bardzo naturalny; brzoskwiniowa szminka itd. do tego inna fryzurka i opaska (?)

Ubranie tak jak makijaż: eleganckie. W mojej stylizacji postawiłam na niebieski. Ta kurteczka jest nieziemska ;d Muszę ją mieć ;p

piątek, 18 czerwca 2010

Nalsh

Nalsh


Przed makijażu właściwie to nie było. Tylko puder i kredka. Ja zmieniłam fryzurkę i zrobiłam makijaż.


Mam nadzieję, że ci się podoba. Nic innego nie przychodziło mi do głowy.

sobota, 5 czerwca 2010

Claudiaa.a

Claudiaa.a

Przepiękna dollka ;) Moja jest podobna ;p Podobał mi się twój makijaż ;D Pięknie wygląda ten żółty cień z czarnym warkoczem. Ja zrobiłam mocniejszy makijaż i do tego jaśniejsze włosy.


Zastanawiam się czy nie przesadziłam... Mnie tam osobiście się podoba ;D Mam nadzieję, że tobie też ;p