RoseUrintly
RoseUrintly
Przed: Ładnie ;D Tylko te kolczyki w uchu... Ja zrobiłam letni makijaż; kolorowy. Do tego inna fryzurka i kokardka. Do mojego make-up'a przydałoby się zmienić brwi.
Przed: Jest cudnie! Bardzo mi się podoba ;d Moja stylizacja jest wiosenna, chociaż mamy lato ;p
hmm. nie za bardzoi umiesz robić metamorfozy laska zawsze przed jest o wiele łądniejjedyne co mi się nie podobało w tej dolce to kolczyki w uchu w ubiorze ta torba a twoja wersja dolki wygląda tak:abrdzo koloowe oczy , i jakaś kokardka? ubior: spodnie w kwiatki laska ile masz lat ? kurteczka spoko ale ta branzolletka i bluzka bożeeeee i do tego żółte buty ....aaaaaaaaaaaa... jeli usuniesz mój komentarz to będzie oznaczało że się boisz że inni się dowiedzą jaka jesteś .... kiepska myślisz że to co robisz wszystkim się podoba hahahahahahahah nie chcę być wredna ale fatalnie ci to wyszło....
OdpowiedzUsuńJa się nie boję, w porównaniu do ciebie bo się nie podpisałaś ;/
OdpowiedzUsuńA mi się podoba, zresztą co do spodni w kwiatki, powinnaś się przyczepić do ich właścicielki ; 3
OdpowiedzUsuń(btw. te spodnie rządzą <3)