czwartek, 12 sierpnia 2010

rozio11


rozio11


Masz śliczną doll (; Skromnie, ale dziewczęco. Obniżyłam nieco brwi i nos, a oczy dałam minimalnie do góry. Mój makijaż w niebieskich barwach. Te okulary świetnie pasują do tej fryzury ;] do tego lekkie pasemka i gotowe!



Twoja doll przed: PERFEKTO!!!! (; Nic dodać, nic ująć. Gdy skończyłam cię ubierać pomyślałam, że twoja doll wygląda jak Hannah Montana. To pewnie przez te spodnie z lampasami... Cały strój składa się z Hot Buys. Zapomniałam nawet sprawdzić resztę ciuchów ;)

Flora-Kasia1998




Powiem szczerze: medoll jest strasznie brzydka. Nie dośc że ma brzydki kształt ust, straszne oczy, straszny nos i ciemne piegi, to jeszcze napchałaś tu mnóstwo dodatków, i maznęłaś niebieskim cieniem jak lecie jej powieki. Za dużo tutaj nie mogłam się wykazać. Nawet nie mogłam optycznie powiększyć oczu białym cieniem. Uważam, że przede wszystkim powinnaś zmienić oczy. Wargi pomalowałam na jedną czerwoną a drugą na mocniejszą czerwoną. Zlikwidowałam wszystkie zbędne dodatki. Dołożyłam róże we włosy, i pieprzyka.. Moja metamorfoza za bardzo mi nie wyszła, a to wszystko przez twoje oczy. Grr!

Jak z horroru. Kobieta batmano-wampir? Za dużo ubrań nie masz, więc za dużo nie mogłam zrobić. Skoro tak lubisz skrzydła, podmieniłam je na inny kolor. Zwykły t shirt, spodenki i koturny.. czemu nie masz nawet jednej torby?

środa, 11 sierpnia 2010

Izusia868

Izusia868


Teraz, jak tak się przyglądam stwierdziłam, że mój makijaż powinien być bardziej wyrazisty, ale w tych samych kolorach. Twoja doll jest ładna, ale ma za wysoko brwi i oczy. Obniżyłam je. W mojej wersji ważniejsze są kolczyki, niż makijaż, a ponieważ są one duże fryzura musiała być krótka.


Zrobienie tej metamorfozy zajęło mi duużo czasu. Nie mogłam znaleźć ubrań ;) Radze ci je jakoś uporządkować. A tak na marginesie masz cudowny apartament ;) Twój ubiór był bardzo ładny :] Podoba mi się. W mojej stylizacji dominuje czerń. Powinnaś kupić sobie jakieś spódniczki.

poniedziałek, 9 sierpnia 2010

moniska444


*Izusia868 - Princesska zaczęła robić Twoją metamorfozę, ale się skasowała, więc notka będzie później ;)


Nie wiem jaki efekt chciałaś uzyskać malując całe oczy w kolorze czarnym. Wygląda na to że chciałaś uzyskać albo efekt mroczny, albo efekt panda. Myślę że by wszystko grało, gdybyś pomalowała inaczej oczy, bo usta w tym kolorze i naszyjnik do siebie pasują. Ja postawiłam na efekt pin - up. Pozwoliłam sobie na trochę różu. ;) Masz tylko kilka kosmetyków, więc miałam ograniczony wybór. Oczy pomalowałam wydłużającą mascarą, ale nie prowadziłam szczoteczki ,, do końca ''. Do tego różowa kredka w kącikach. Na usta nałożyłam różową pomadkę Luxe, i też nie do końca, tylko tak, żeby było widać ciemny kontur ust. Wtedy wygląda ciekawie ;) Na koniec pieprzyk pod okiem, i fryzura do góry, i wszystko super wygląda! Może nie dokońca w twoim stylu, ale efekt dobry                                                                    

Nuudny zestaw, do tego nie do końca modny. Czarna tuba z krzyżem, mini, i niebieskie sandałki. Mi tutaj coś nie pasuje. Postanowiłam trochę zmienić ubiór, nie rezygnując z koloru czarnego. A więc, różowa sukienka mi się bardzo podoba, do tego z  czarną kurtką dobrze się prezentuje. Dodać tylko ciemno brązowe wiązane sandały i gotowe. ;)



niedziela, 8 sierpnia 2010

Szupeta

Postanowiłam jedno - nie będę robić metamorfoz, gdy ktoś nie ma kosmetyków.
Może będzie tutaj oburzenie. Przepraszam, ale weszłam do tej użytkowniczki - nie dość że nie ma kosmetyków, to ma kilka śmieci w szafie. Nie jestem czarodziejką, i nie zrobię czegoś z niczego. Przepraszam, ale takie osoby będę skreślać z listy.

Magdzia19999

Widać - twoja medoll jest robiona na szybko, a efekt jest zły. Doczepie się do paru rzeczy. Najgorsze w tym wszystkim to eyeliner, i do tego kredka. Oczy tak podkreśliłaś, że wyglądają wulgarnie, do tego machnęłaś różowym cieniem, że całość nie wygląda wogóle interesująco. Brwii są w jasnej tonacji, co wogóle nie pasuje do czarnych włosów. Przeciez masz czarną kredkę do brwii! I niedokładnie rozprowadziłaś szminkę, którą i tak ja bym sobie darowała.
Postawiłam na lekki makijaz - Pomalowałam brwii tą czarną nieszczęsną kredką, a oczy zrobiłam delikatnie - obyło się bez grubej czarnej mascary, wystarczyła tylko jedna, wydluzająca rzęsy. Pobawiłam się kolorami. Nie uzyłam szminki, bo miałaś tylko jedną, która i tak nie pasuje do cieni. I wogóle zdradzę wam, że nie lubie zbytnio mocnych szminek, chyba że w kolorze ,, skóry '' ;) Zostawiłam fryzurę całkowicie, no i pieprzyk. Uwazam ze fryzure wybralas celnie, totalnie pasowala. Myślę, że makijaż mi wyszedł nieźle.


Twój zestaw przed? Nuuuda. <> Darmówki ze słonecznej sonny i zwykłe buty wogóle nie przyciągają uwagi. W tym zestawie normalnie wieje nudą. Tym razem też postanowiłam się zabawić. Wiem, trochę ciężki zestaw jak na wakacje, ale nasze dollki chyba wakacji nie mają? :) Niby zestaw biało - czarny, ale postanowiłam przyprawić kreacje różem. Cóż, moim zdaniem ( gdybyś zechciała połączyć ) mój makijaż nie pasuje do mojego stroju, chyba że zmienisz kolor rajstop.

Uff. Wiecie, ciężko było. Ale jestem zadowolona z efektu. Co o tym sądzicie? Podoba wam się moje ocenianie i moje kreacje? Może za wcześnie na ocenę, bo to pierwsza metamorfoza, ale liczę na wasze opinie ;)

_pumcia_

Zmiany w ekipie.

Hej, z tej strony _pumcia_ ;3
Chciałam ogłosić, że Horrorek oddała mi bloga, i teraz ja przejmuje tu stery.
Cieszę się że będę robić dla was metamorfozy, postaram się godnie zajmować blogiem.
Na razie jest za dużo osób w kolejce, proszę się nie zgłaszać. Pierwsze metamorfozy opublikuje juz dzisiaj. Mam parę pomysłów co do bloga, i mam nadzieje ze będziecie mile zaskoczeni. ;)
Co do redaktorek. Czy chcecie nadal prowadzić ze mną bloga? Będzie mi miło, proszę odezwijcie się na moje gg 13438085.

piątek, 6 sierpnia 2010

WAŻNE!

Powoli ograniczam stardoll, nie mam chęci na ten blog. Nie chcę już go pisać - jestem skłonna oddać go komuś innemu, jeśli ktoś jest chętny niech pisze na GG: 1113217 a się dogadamy.