niedziela, 8 sierpnia 2010

Szupeta

Postanowiłam jedno - nie będę robić metamorfoz, gdy ktoś nie ma kosmetyków.
Może będzie tutaj oburzenie. Przepraszam, ale weszłam do tej użytkowniczki - nie dość że nie ma kosmetyków, to ma kilka śmieci w szafie. Nie jestem czarodziejką, i nie zrobię czegoś z niczego. Przepraszam, ale takie osoby będę skreślać z listy.

4 komentarze:

  1. Jesteś chamska wiesz? Tyle czekałam na metamorfoze, starałam się! Co? Jak mam mieć kosmetyki skoro SS nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Starałaś się? Ciekawe jak?
    Słuchaj, wszystko napisałam co miałam do powiedzenia. Nie wiem czy jesteś tą użytkowniczką o którą chodzi w temacie, czy poprostu kimś innym z listy, ale osoba która jest w moim temacie poprostu nie ma ani kosmetyków - pare dodatków, i pare rzeczy w szafie, z których nie da się zrobić kreacji. Zgłoś się gdzie indziej, ja mam jeszcze pełną listę oczekujących.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się jak można zrobić metkę jeśli nie ma się kosmetyków lub coś wiele osób pisze że nie będzie się podejmować takich metek bo to tylko strata czasu jego jak i wasza a jeśli ktoś nie ma nic a ni w szafie a ni kosmetyków lub parę czegoś tam to nie wiem co taki ktoś sobie wtedy myśli że co wyczaruję ci przecudowną metamorfozę nie rozumiem czegoś takiego przecież to jest zrozumiałe że nie da się nic wtedy nic zrobić z niczego co kolor włosów lub włosy ci zmieni i tyle i to ma być twoja metamorfoza a jeśli nie jesteś ss to się wtedy nie zgłaszaj do metamorfoz bo to głupie za przeproszeniem !! sorry że się wtrącam ale nie mogłam się nie udzielić jak to przeczytałam .

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie oburzaj się..Wejdź na innego bloga może tam ci zrobią.. Nie truj nas . A ty dobrze robisz :) Lepiej nie robić niż żeby wyszło paskudnie .

    OdpowiedzUsuń