środa, 5 stycznia 2011

papla169

Twarz

Przed: Masz kilka cieni. Dlaczego więc ich nie wykorzystałaś?
Widzę, że poszłaś na łatwiznę ;p
Wymalowałaś po prostu białym cieniem całe oko.
Pamiętaj nigdy nie maluj całych ust błyszczykiem, bo na dolnej wardze
powstaje brzydka, ciemna kreska.
Podoba mi się to, że pomalowałaś brwi na czarno oraz, że wybrałaś tego warkocza.

Po: Moja stylizacja jest dziewczęca. Wymalowałam powieki dwoma cieniami.
Białym oraz różowym. Policzki musnęłam pudrem.
Dało to efekt zawstydzonej dziewczyny:)
Włosy zmieniłam na jaśniejszy kolor, dodałam różową opaskę,
która idealnie dopełnia całość.

Ubiór


Przed: Jest prosto. Hmm ta bluzka to chyba nie sukienka ;p
Dodałabym jakieś rajstopy, ewentualnie legginsy.

Po: Wyciągnęłam dużo rzeczy, ale zdecydowałam, że zrobię zestaw
z tych, które tu właśnie widać ;p
Na sukienkę nałożyłam czarną bluzkę i tak oto powstała czarna sukienka:)
Na ramiona futerko. Obowiązkowo rajstopy oraz gruby komin.
Przydałaby się kopertówka, lecz takowej nie posiadasz.

I jak?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz