Przed: Zacznę może od fryzury. Kompletnie mi się nie podoba. Głowa wygląda na tak jakby spłaszczoną. Usta - dałaś je za nisko, przez co twarz nabrała dziwnego wyglądu. Makijaż nie równy.
Po: Pomalowałam powieki bodajże trzema cieniami. Fryzurę zmieniłam na spiętą. Dodałam opaskę pod kolor makijażu. Usta pozostawiłam w naturalnym kolorze.
Po: Pomalowałam powieki bodajże trzema cieniami. Fryzurę zmieniłam na spiętą. Dodałam opaskę pod kolor makijażu. Usta pozostawiłam w naturalnym kolorze.
Fryzura: 1/3
Części twarzy: 1,5/3
Makijaż: 1,5/4
4/10
Ubiór
Przed: Jej, ale namieszałaś. Są tu różne odcienie. A to nie za dobrze wygląda. Nic mi się nie podoba.
Po: Nie wiedziałam co ubrać twojej medoll. Założyłam więc futrzaną kamizelkę, futrzaną spódniczkę, bluzę w paski i szalik.
3/10
Całość:
7/20
czyli dop
Przepraszam
4/10
Ubiór
Po: Nie wiedziałam co ubrać twojej medoll. Założyłam więc futrzaną kamizelkę, futrzaną spódniczkę, bluzę w paski i szalik.
3/10
Całość:
7/20
czyli dop
Przepraszam
~
Metamorfozę wykonała miss_safe
Ale z cb. żal zrobiłaś z tej dziewczyny że się tak wyraże GUWNO!!!!!!!!!! Ona może ma taki styl? co? POWINNI ZAMKNĄĆ TEGO BLOGA :ppp
OdpowiedzUsuńZanim zaczniesz pisać komentarze warto wziąć do rączki słowniczek ortograficzny.
OdpowiedzUsuńCiekawi mnie dlaczego nie podasz nicku.
W ogóle nie mam zamiaru już odpowiadać na komentarze anonimowe, więc odznaczam tak ową opcję, i z dniem dzisiejszym, komentarze mogą dodawać tylko zalogowani.
Z poważaniem, miss_safe
rozwala to przepraszam na dole hah XD
OdpowiedzUsuńa co do autora komentarza to mniemam, iz to osoba, której przeprowadzalas metamorfoze ;>
Nie mnie to oceniać .. xd
OdpowiedzUsuńdzisiejsza mlodziez jest nadwyraz wulgarna nie sadzisz? XD
OdpowiedzUsuń